2012. március 5., hétfő

HELLO-GOODBYE, hosszúhétvége Londonban

A harmadév végére azt hiszem kicsit minden komédiás hallgató lendületét vesztette, főként az elmúlt vizsgaidőszakban. A könyvek lapozgatása, a sokszor végigolvashatatlannak és megtanulhatatlannak tűnő jegyzetek tanulmányozása mellett szinte idő sem maradt, hogy kicsit kifújjuk magunkat. Ezért egy Londonban töltött hosszúhétvége mellett döntöttem, hogy pótoljam eltűntnek nyilvánított energiáimat.

Az utazásokat általában nyárra szoktam időzíteni, egyrészt mert akkor az iskola sem tűnik fel, mint akadályozó tényező, másrészt a téli sportok nem állnak túlságosan közel a szívemhez. Sok tengerparton töltött sütkérezés helyett most az Egyesült Királyság felé vettem az irányt egy kedves kint élő ismerősöm invitálására.
A gépem reggel 8.30-kor indult, ezért 5-kor félálomban kikászálódva, a nappaliban egy erős kávé kíséretében próbáltam rávenni magam a nap elkezdésére. Gyors készülődés után a reptér felé vettem ez irányt, felszálltam-leszálltam és indulhatott is a hétvége.

Az első napon megérkezésem után egy rövidebb sétát tettünk a város forgatagában, majd néhány további kint élő ismerősöm csatlakozását követően vacsora közben kibeszéltük kivel mi történt, amióta kiköltözött (mi változott illetve nem változott Budapesten).

A második nap nagyjából városnézéssel telt el. A jelképpé vált kétemeletes piros buszok, valamint a fényképezőgépem kattogtatásával igazi turistának érezhettem magam. A három nap alatt talán ez volt az egyik legjobb program, bár kétségtelenül a legfárasztóbb is. Beszámolók alapján már felkészültem egy esős, ködös így állandóan borongós hangulatú városra, ezzel szemben mindhárom napon napsütés és +13 °C volt. A városnézés után nőként azt hiszem kihagyhatatlan program az Oxford St. végig kirándulása. Délután 6 óra felé értünk haza, majd egy kis pihenést követően elindultunk egy igazi angol buliba. Sajnos a hely neve már nem felidézhető számomra, de a hangulata fantasztikus volt, tele fiatalokkal és jó zenével megspékelve.

A harmadik nap nagyjából az előző kettő kipihenésével telt. Az ebédet, illetve a bőröndbe pakolást és az egy órás taxizást követően Heathrow után röpke két óra múlva Budapesten találtam magam.

Sajnos a betervezett alvást nem segítette elő, hogy másnap még vizsgáztam, ami utólag valamiféle csoda útján igencsak jó jeggyel végződött :) Összességében fantasztikusan éreztem magam, jó volt újra látni kint élő barátaimat és a sok tengerpart után valami újat megtapasztalni.
Aki esetleg még nem járt azon a vidéken, ajánlom figyelmébe!

Farkas Zsófi

1 megjegyzés:

  1. Meghoztátok a kedvem egy angliai úthoz!
    Nyereményjáték nem lesz ? :D

    VálaszTörlés